حراج

تعمیر مبل استیل

دوام و اصالت دو نکته ای است که باید در تعمیرات مبل استیل در نظر گرفته شود... تعمیر مبل استیل

تعمیرات مبل استیل
مبلمان استیل و یا classic در نگاه اول باید لوکس بودن و اشرافیت را به خانه شما هدیه بدهد. در نگاه اول باید مبل استیل شما درخشنده و با هارمونی زیاد با دکوراسیون شما باشد. تعمیرات مبل استیل Excellent برای تعمیر مبلمان استیل در تهران و یا کرج و هر نقطه ای در ایران گروه منخصص خود را دارد.

 

تعمیرات مبل استیل

هزینه تعمیر مبل استیل کاملا به صرفه است و نسبت به خرید یک سریس نو قیمت تعمیرات مبل استیل بسیار اندک است. گروه تعمیرات مبل استیل Excellent در ایران تنها گروه تولید و تعمیر مصنوعات چوبی در ایران است که:
گروه اکسلنت تنها نماینده انجمن مبل اروپا در ایران است.
Excellent تنا دارنده گواهی طراحی مبلمان از ایتالیا ست.
Excellent تنها نماینده تعمیرات مبلمان IKEA آمریکا در ایران است.

 

تعمیرات مبل استیل ۲

دوام و اصالت دو نکته ای است که باید در تعمیرات مبل استیل در نظر گرفته شود. مبلمان استیل معمولا نشان دهنده شخصیت دارندگان خود است. معمولا نشان دهنده ثروت ، طبقه اجتماعی و مقام بالای دارندگان خود است. تعمیرات مبل استیل باید از رنگ ( طلایی ، گردویی ، نقره ای ، ورق طلا و … ) شروع می شود.
در تعمیر مبلمان استیل معمولا نکاتی وجود دارد که در تعمیرات مبلمان راحتی و یا مبلمان های دیگر وجود ندارد. برخی از نکات عبارتند از :
مبلمان استیل فقط شامل مبل ها نیست و معمولا سرویس ناهارخوری ، میز های ، عسلی ها را نیز شامل می شود و باید مخصوصا در رنگ کاری به جزییات دقت بیشتری شود.
تعمیرات مبل استیل Excellent بهترین انواع پارچه را با رنگ مورد نظر شما در کلکسیونی متنوع در اختیارتان می گذارد. شما از بین عکس ها متنوع و آلبوم دیجیتال ما می توانید بهترین گزینه را برای تعمیرات مبل استیل خود در نظر بگیرید.
هزیته تعمیر مبل استیل به صورت دقیق محاسبه می شود و پس از قبول شما دیگر هیچ تغییری در هزینه انجام نمی شود و هزینه اضافی به شما تحمیل نمی شود.
گروه تعمیرات مبلمان Excellent ارائه دهنده تضمین کتبی است که هیچ گونه مشکلی برای سرویس شما بعد از تعمیر به وجود نیاید.

لیست مقالات



Scroll